maanantai 6. helmikuuta 2012

Mummolassa

Moikka...

Oltiin eilen mummolassa. Sinne pitää mennä autolla kauheen pitkä matka. 75 kilsaa, isi sanoi, ja siinä on 75 liikaa. Mä en tykkää autoilusta yhtään, yäk! Auto haisee inhottavalle, se pitää kauheeta ääntä ja liikkuu niin hirveetä vauhtia, että mulla menee suolet ihan solmuun. Vaikka mä oon äitin ja Hennan välissä takapenkillä ja ne mua (onneksi!) rapsuttaa ja silittää koko matkan, niin silti mua inhottaa ja pelottaa ja sitte mä alan ihan täristä enkä pysty ees nukkumaan. Se on tosi tylsää.

Tässä on minusta pari autoilukuvaa:





























Mummolla mä tapasin muitakin sukulaisia, niinku Karma-tädin, joka ei oikein perusta tämmösistä pienistä rääpäleistä. Karma on hieno koira, siinä on asennetta. Se osaa ottaa elämän rennosti.



















Äiti sanoo, että mä olin eilen vähän ADHD. Mun piti jäädä äitin kaa olkkariin, kun muut meni syömään. Omituista touhua sanon mä. Höh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti