keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Lääkäriin

Moro,
Huomenna sitte mut viedään lääkäriin, tai oikeestaan sairaalaan. Mennään ihan Helsinkiin asti ja siellä jotkut neuroosit tai mitä ne nyt on tutkii mua joka puolelta. Äiti sanoo, että se ei koske yhtään, ja että ne vaan ottaa selvää, mikä mua oikeen vaivaa, kun mä välillä saan niitä kummia kohtauksia, että mä oon ihan poissaoleva ja tuijotan tyhjyyteen. Ne on kauheen inhottavia kohtauksia, ja niiden jälkeen mä oon ihan väsynyt pitkän aikaa. Silloin mä vaan haluan nukkua ja nukkua...ja jos mä saan valita, ni isin tai kummitätin viekussa. Niillä on ylivoimasesti parhaat kainalot.

Pitäkää mulle peukkuja, että mä selviän ehjänä koirana sieltä neuroottiselta osastolta kotiin.

2 kommenttia:

  1. Puseja ja rapsuja ihanalle Minnille! Kummitäti lähettää sata peukkua huomiseen.

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Minni hotkaisi just iltaruoan ihan sekunnissa ja meni ulos asioimaan. SItten käydään nukkumaan. Mä soitan kyllä heti sitten kun ollaan vapauduttu...

    VastaaPoista