torstai 18. heinäkuuta 2013

Hui hai huivi

Moikkelis!

Tiedättekös ku ihmeellinen juttu sattu mulle tässä yks päivä. Tultiin mökiltä kotiin, ja äitin kaa mentiin kattomaan postilaatikko. No se oli täynnä kaikkee tarpeetonta, mutta ensimmäisenä käteen putos kirje, joka oli osoitettu mulle. Siis luitte aivan oikein: MULLE. Kirjeen päällä luki isolla Minni Ahonen. Mähän olin ihan että häh! Ja niin oli äitikin, ja Eemeli.

Kirje oli lähetetty Tampereelta, ja me luultiin ensin, että se on yhdeltä meidän koirakuuntelija-kamulta, mutta ei ollu. Se oli mun kummitädiltä. Mä sain nähkääs lahjan. Se oli huivi. Ja se oli ihan erikoissuperhieno huivi, ku se oli semmonen, että sen ostaja auttoi samalla Romanian kulkukoirien elämää.

Ja tämmöseltä mä näytän sen huivin kanssa:






























Kummitäti sanoo, että facebookissa näitä huiveja voi etsiä koirakamujen sivuilta, jos tekin haluatte auttaa.  On nimittäin aikas ihanan pehmeä huivi, ja siihen on kirjailtu tassun kuva kans! Mä varastoin huivin heti mun koppiin ja totesin, että sitä on aika kiva myös mutustella. Suosittelen!

Oikein mukavaa kesänjatkoa kaikille kamusille!

t. Minni

ps. Tulen joku päivä kertomaan mun hurjasta mökkireissusta :)

2 kommenttia:

  1. Ny on kyl nätti huivi löytäny arvoisensa omistajan. Sulosta!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Ja anteeksi, että vastaus on viipynyt. Olen ollut ihan jossain muualla kuin tääl koneella viime aikoina. Mutta nyt tämä tyttö ryhdistäytyy. Hyvää syksyä komistukset :) t. Minni

    VastaaPoista