lauantai 14. tammikuuta 2012

Juoksu

Moi!
Mun elämä etenee aika vauhtia. Äiti ja isi sanoivat eilen, että mulla alkoi juoksuaika. Mitä ne höpisee. En mä nyt mihinkään noin kylmällä ilmalla ainaskaan aio lähteä juoksemaan!

Emppu kysyi, mitä se juoksu tarkoittaa, ja äiti yritti selittää. En mä kyllä siitä mitään ymmärtänyt, vaikka yritinkin salakuunnella. Mä tiedän vaan, että pyllyä kutittaa ja olo on levoton ja muutenkin tuntuu, että huristan vuoristorataa. Välillä tekee mieli purra kaikkia ja välillä vaan käpertyä isin kainaloon nukkumaan.

Mulle kokeiltiin pöksyjä eilen; ne oli kamalat. Onneksi sain potkittua ne heti jalasta. Juoksupöksyt pitäis kuulemma olla. En tajua, hyvin mä olen tähän asti osannut juosta ilman pöksyjäkin.

Saankohan mä ensi yönä unta. Viime yönä en millään saanut. Äitikään ei saanut, se hyppi koko ajan pystyssä ja kävelin mun kanssa ympäri taloa ja ihmetteli, mikä on.
Lopulta mä sain sitten sen tyynypaikan lämpimän takan vieressä ja äiti joutui menemään takaisin makkariin nukkumaan. Laittoi vielä oven kiinni, ettei sen kuorsaus häiritsis mun unta. Tosi huomaavainen.

Mä nukuin kyl hyvin, mut mitenköhän äiti pärjäsi, kun mä en ollut siinä lähellä?











Hakusanoja:
mäyräkoira, mäykky, karkeakarvainen, Minni, prinsessa, maastonakki, mäykkyblogi, mäyräkoirablogi, Freunds, miniwire, maksashuntti, epilepsia, juoksu, mäyräkoiran, juoksuaika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti