maanantai 30. tammikuuta 2012

Hampit

Moi,

Mulla on murhe. Masu on pipi, kun mä söin taas jotain mitä ei olis pitänyt. Miks mun pitää syödä kaikki, mitä irti lähtee. Höh. Nyt vaan ootan, että se tulee jotain kautta ulos. Yhyy :(

Ja sitte mua vähän jännittää perjantai. Multa revitään kuulemma kulmahampaat. Yök. Mulla on yläpuolella liikaa kulmahampaita ja ylimääräiset otetaan pois. Äiti sanoi kyllä, että mut nukutetaan. Toivottavasti mä näen edes ihania unia. Vaikka kesästä ja kinkkurullista. Nam!








Hakusanoja:
mäyräkoira, mäykky, karkeakarvainen, Minni, prinsessa, maastonakki, mäykkyblogi, mäyräkoirablogi, Freunds, miniwire, maksashuntti, epilepsia, mäyräkoiran, hampaita, murhe, kulmahampaat, nukutetaan

3 kommenttia:

  1. Molskis Minnukka! Kantsuu muistaa et hampiskeikan jälkeen on VARMASTI sylkkyä ja herkkuja tarjolla :) t. Kummitäti

    VastaaPoista
  2. Mut milläs mä sitte syön ku mullei o enää hampaita? Siks mä söinkin tänään varmuudeks sanomalehtee ja puolikkaan yöpaidan, et sain viel kokea mitä on oikein järsiä ja rouskuttaa. Ei sitä tiedä, jos musta tulee sitte ihan löllyhammas ja joudun vaan juomaan pillimehuja. Höh.

    VastaaPoista
  3. Iik, äiti varmasti on ihan kauhistunut sun kanssas. Kyllä sulle hampaita jää suu täyteen, älä murehdi turhia. Mukavaa päivää kummitädin haisupepulle!

    VastaaPoista