maanantai 11. marraskuuta 2013

Yllätyskaveri

Moi,

Hittiläinen! Mä ihan hämäännyin tänään ko lähin äitin kaa ulos. Isi seiso postilaatikolla juttelemas jonkun tuntemattoman setän kans. Ja arvatkaas mitä?! Sil setäl oli narun päässä mäykky! Semmonen samankokone, mut vähän erinäköne kaveri ko mä. Se oli vähän vaaleenruskeempi ja ihan silee.

Mä kipitin heti antenni pystyssä sen luokse tekemään tuttavuutta, mutta sielt tuliki aika ärhäkkä vastaus. Se setä sano, että se silee mallinen oli epäsosilaainen. Mitähän sekin tarkottaa? Emmää voinu mennä se luokse ollenkaan, vaikka olisin niin hirveesti tahtonu. Ko en mää oikein tunne täältä päin muita mäykkyjä.

Että kauheen surku, ko se oliki nyt sitten semmonen epäsosilaainen. Sitte me vaan lähettiin äitin kaa pissalenkille, ja unohdin sen kaverin, ko olin saanu hirveesti viestejä muilta kamuilta.


Mä kävin muuten viime viikolla lääkärissä. Mutta äiti kirjoittaa siitä erikseen. Se odottaa vielä, että lääkäri soittaisi sille yhdet tulokset.... :)

t. Minnipinni

1 kommentti:

  1. Mää on kans epäsosiaalinen. Tosin eilen lenkillä tavattiin juoksuaikainen beagletyttö ja sen kans olisin halunnut olla sosiaalinen. En saanut.

    t. Ollikka

    VastaaPoista